رژیم غذایی درمان بیماران مبتلا به پروتئینوری
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی درمان بیماران مبتلا به پروتئینوریتحت شرایط عادی، است مقدار کمی از پروتئین در ادرار وجود دارد، نتایج منفی در آزمون نشان داد، اما زمانی که آنها poekazyvayut مثبت یا +، ++، +++، ++++، شما باید مراقب باشند. از آنجا که پروتئین یک علامت شایع است، اگر که درمان نشود، ممکن است حتی بدتر و منجر به عوارض جدی تر. به طور مشابه، تغییر در رژیم غذایی نیز نقش غیر قابل تعویض دارد، اما چگونه به تغییر؟ در مرحله بعد، در مقاله زیر در وضعیت نگاه کنید.

رژیم غذایی برای بیمار بسیار مهم است و یک رژیم غذایی معقول می توانید وضعیت بیماری نظارت، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترشح مقادیر زیادی از پروتئین در ادرار، باعث hypoproteinemia، ادم، سپس آن را باعث بسیاری از تغییرات پاتولوژیک در بدن، و بیمار باید به سرعت اضافه پروتئین کافی است به از دست دادن مواد مغذی را جبران مواد در بدن است. اضافه کردن پروتئین حیوانی مبتنی بر پروتئین مانند شیر، تخم مرغ، گوشت بدون چربی و غیره.

برای اضافه کردن مقدار مناسب از گوشت بدون چربی در هر فرد در هر روز است و نه بیش از 100 گرم لازم است، نمی تواند وجود داشته بیش از دو تخم مرغ، و پس از آن بیمار تنها به خوبی نمی جذب می شود، اما بار بر روی کلیه همچنین افزایش دهد. بیماران کمتر به غذا خوردن یا نه برای خوردن لوبیا و محصولات سویا، باید مواد غذایی نور به راحتی قابل هضم غذا خوردن باید گوشت چرب و ماهی مصرف نمی کنند. بیماران باید مصرف نمک خود را برای جلوگیری از علائم تورم را محدود کند.،

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: غذا,آلبومینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 4844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: